Tunniplaan

Kehtiv tunniplaan on bronn.ee lehel NõmmePilatese ikooni all või vajuta otse SIIA.

NB! Tundi tulekuks vajalik eelregistreerimine www.bronn.ee lehel. Juhul, kui broneeritud treeningus pole võimalik osaleda, palume broneering vabastada hiljemalt 2 h enne treeningu algust. Broneeringu mittevabastamise korral loetakse treeningkord kasutatuks. Kui mõni huvipakkuv treening on juba täis, saate lisada end ootejärjekorda ning koha vabanedes saabub teile teavitav kiri e-mailile.
Personaaltreeningutesse registreerimine nommepilates@gmail.com või sms +372 523 1518.

NB! Stuudiosse pääseb sisse hiljemalt 10  min enne esimese treeningu algust! Kui jõuad varem, on võimalik oodata koridoris. Kui alt on uks kinni, helistada nr. 16 ukse kõrvalt paneelilt.
Head treenimist!

 

Hommikupilates – sobilik kõigile pilatesesõpradele, harjutused vastavalt rühmale. Sirutame hommikul lülisamba pikaks ning võimleme tuju rõõmsaks!

Pilates algajad – sobib alustajale treenijale.

Pilates kesktase – kui oled eelnevalt Pilatest harrastanud vähemalt pool aastat, siis see treening on just Sulle!

Pilates edasijõudnud – eeldab head füüsilist vormi ja vähemalt kesktaseme teadmisi sõnavarast ning Pilatese tehnika ühendustest kehas.

Pilates palliga – kasutame lisavahendina suurt võimlemispalli.

Personaaltreening – individuaaltund kokkulepitud ajal masinal ning matil spetsiaalse kliendi jaoks koostatud kavaga.

Duopersonaaltreening – kokkuleppel treeneriga kliendi eripärasid ja -soove arvestav spetsiaalselt kahele treenijale koostatud kavaga tund matil ja masinal. Triopersonaalis on osalejaid vastavalt kolm.

Masinatreening – Pilatese Reformer masinal läbiviidav tund kuni kolmele osalejale.

Pilates+jooga – sobib nii algajale kui edasijõudnule, teeme matitreeningust tuttavaid pilatese harjutusi, millele on lisatud joogast pärinevad venitavad asanad – ettepainutus, kobra, vibu, lapseasend, kassiküür, liblikas, vibulaskja, päikesetervituse seeria jpm.

Shindo venitused – Shindo lihtsad ja tõhusad venitusharjutused aitavad lõdvestuda ning tasakaalustada keha ja vaimu sinna kogunenud füüsilisest- ja vaimsest pingest. Läbi toetava puudutuse, mis on oluline osa Shindost, aitab juhendaja jõuda sügavamale ja suurema kontaktini iseendaga. Jaapanist pärit Shindos lähtutakse sarnaselt teistele idamaistele traditsioonidele sellest, et eluenergia liigub energiakanalites ehk -meridiaanides. See venitusharjutusete süsteem aitab avada meridiaane ning ühtlasi hoida neid avatuna. Kui energia liigub kehas takistuseteta, oleme terved ja teovõimelised. Shindo trenni tule mugavates riietes, paljajalu või varvassokkides.